Wednesday 14 June 2023

Pengedar Shaklee Aktif di tempat Anda -Bachok Kelantan dan sekitarnya.


Assalamuaikum semua.Saya Norizan Ibrahim.Merupakan Pengedar Aktif Shaklee anda di kawasan Bachok dan sekitarnya.Lokasi saya di Beris Kubur Besar,Bachok berhadapan dengan Sekolah Rendah Beris Kubur Besar dan Maahad Amir.Anda juga boleh search kedai shaklee saya di google maps *Pengedar Shaklee Bachok-0134059763*

Perkhidmatan Penghantaran Terus Kepada Anda (COD)

Bagi yang berdekatan dengan kawasan rumah cikjea,cikjea ada membuat perkhidmatan penghantaran terus direct ke rumah anda.Cikjea cover area Bachok dan Sekitarnya,Kubang Kerian,Panji dan Pengkalan Chepa.


Terima kasih buat semua customer yang sudi bermuamalah dengan cikjea.Semoga diberi kesihatan yang baik buat semuanya.aminn


Pengeposan di Seluruh Malaysia,Sabah dan Sarawak

Untuk anda yang berada jauh dengan cikjea,cikjea juga menyediakan khidmat pengeposan di seluruh Malaysia ,Sabah dan Sarawak.Pengeposan menggunakan GDEX dan JNT.InsyaAllah servis terpantas untuk anda semua.

Kenapa Anda Perlu Memilih Saya Sebagai Pengedar Shaklee Anda?

1)Saya merupakan Agent Shaklee yang bertauliah

Untuk makluman anda semua,saya telah menghadiri kursus "I am Shaklee Brand Ambassador " yang dianjurkan pihak shaklee dan telah di train oleh trainer shaklee,seterusnya di iktiraf sebagai duta shaklee yang terbaik untuk memberikan servis yang terbaik untuk anda semua berkaitan dengan shaklee.


2)Pengguna tegar Shaklee sejak 2013

Saya telah mengamalkan produk shaklee sejak 2013 lagi selama 10 tahun lamanya.Saya hanya ambik supplemen shaklee sahaja dan tidak supplemen lain.Produk pertama yang saya consume ialah set hamil shaklee.Setelah saya mendapat kesan yang baik asbab peggunaan produk ni,sejak dari itu saya mula berkongsi tentang kebaikan produk shaklee dekat semua orang untuk kita sama-sama sihat,cerdas bertenaga setiap hari.

3)Konsultasi terbaik untuk anda semua

Bagi yang berminat mendapatkan produk shaklee dengan cikjea.InsyaAllah cikjea akan sentiasa berikan servis konsultasi yang terbaik untuk anda semua.Cikjea akan berikan segala detail tentang produk,jadual pemakanan dan cara pengambilan produk shaklee dengan betul.Dan cikjea akan pastikan akan follow up sentiasa untuk mengetahui perkembangan anda selepas mengambil produk shaklee."You will never leave alone" after gunakan produk kami.


4)Merupakan Shaklee Business Leader  yang komited sejak 2018

Saya merupakan seorang leader shaklee yang komited sejak tahun 2018 dan merupakan seorang surirumah yang menjana pendapatan 4 angka setiap bulan dengan bisnes shaklee.Jadi,bagi area berdekatan @yang jauh pun yang beminat untuk jana income lumayan dengan bisnes shaklee boleh hubungi cikjea untuk detail lanjut.


Hubungi cikjea di link whatapp yang tertera di bawah.



#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023


No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Aktif di tempat Anda -Bachok Kelantan dan sekitarnya.

Assalamuaikum semua.Saya Norizan Ibrahim.Merupakan Pengedar Aktif Shaklee anda di kawasan Bachok dan sekitarnya.Lokasi saya di Beris Kubur B...